BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 5, 2009

dan ke tak dan?

nh r tmpat yg aku nak kna pegi amek test pasnh..
ase mcm tak jadi r amek test uh...holiday lagi best au kat sni..

alamak...
tadi dlm kol 2 lbey2 aku dapat msg dr ms.Yong..
ms.Yong nh org kuat yg uruskan smua urusan plajar2 malaysia yg nak g stdy kat indon uh..
terkejut gla aku bla dia sms gtaw yg 24hb nh aku da kna ada kat Corus Hotel KL untuk sessi briefing dan verification untuk jadik stud kat UGM(Universitas GadjahMada)..pergh..bunyi cam seddapp ja kan..
then dia gtaw lagi yg keesokkannya tu exam date..lagi laa cuak..
da tak keruan nh..
mana taknya..dia bg aku 3 booklets untuk stdy..
satu2 tuh tebal dia fulamak...mcm asimen nak wat Phd daa...
lagi membuatkan pasaan cuak aku nh tak ilang sbb aku akan diuji ngn:

  1. mate
  2. bio
  3. chem
  4. bahasa indon
  5. bahasa inggeris
  6. FIZIK..
apa nak jd tataw la pasnh..
da dua taun aku tak blaja fizik..
cne nak jwb soklan2 uh nnt...

~adeh

chuup:plg penting mitak ngan Allah spy dibukakan pintu hati untuk mudah jawab soklan2 uh nnt
chuups:kna cari blik buku fizik f5..adoi
chuupss:kna stat nganga dpn ARUNA daa
chuupsss:bila nak studyyyy?

0 comments: